.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سیل" قول مسئولین " را با خود بُرد !
شمال نیوز : در ایامی که شورای شهر مرکز استان و شهردار ساری به فکر مساله استیضاح بوده و کمتر دید حمایتی جهت حل مشکلات شهروندان ساروی را داشته اند بارش باران خساراتی را در مرکز این شهر به برخی از ...

اگر چه بارندگی های هفته گذشته در استان سبب خوشحالی بسیاری از کشاورزان شد اما به برخی از شهروندان مازندرانی نیز خسارت هایی وارد گردید.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ایامی که شورای شهر مرکز استان و شهردار ساری به فکر مساله استیضاح بوده و کمتر دید حمایتی جهت حل مشکلات شهروندان ساروی را داشته اند بارش باران خساراتی را در مرکز این شهر به برخی از ساکنین بلوار ارتش کوچه مس کار وارد کرد.

ساخت و ساز بی رویه و به دور از توجیه فنی در حریم رودخانه که سبب تنگ شدن پل ورودی آب شده است با این بارش باران سرریز و آب به منازل ساکنین این مناطق وارد شده است.

مشاهدات خبرنگار ما حکایت از خسارات چندین میلیون تومانی به برخی از این منازل داشته است.یکی از ساکنین این منطقه به خبرنگار شمال نیوز گفته:چندین بار در گذشته آبگرفتگی در این مناطق اتفاق افتاده که هر بار شهرداری نسبت به تخلیه آب اقدام کرده است.اما الان مدت زمان طولانی است که شهرداری لایروبی این منطقه را انجام نداده و با این بارش شاهد این همه خسارت به منازل و ساکنین این منطقه بوده ایم.

اگر چه در روز حادثه معاون سیاسی استاندار و برخی مسئولین از جمله فرماندار و شهردار شهرستان ساری از نقاط حادثه دیده و این منازل بازدید کرده اند اما یکی از افراد خسارت دیده می گوید: این مسئولین قول دادند که در اسرع وقت این مشکل را بررسی کنند و به نوعی خسارت ها را جبران نمایند.اما از آن روز تا حالا به هر کجا از جمله فرمانداری ،استانداری،ستاد مدیریت بحران و ... مراجعه کرده ایم هیچ تاثیری نداشته است.در نهایت به ما گفته اند که باید به بنیاد مسکن مراجعه نمایید.

این شهروند در ادامه اظهار داشت:آیا تاوان کم کاری ها و اشتباهات و عدم انجام وظیفه درست مسئولین این شهر را ما باید بدهیم ؟چگونه با این اوضاع اقتصادی می شود این خسارت را جبران کنیم؟ آیا اگر مسئولین خودشان دچار خسارت می شدند تا کنون صبر می کردند؟
امید است مسئولین مرکز استان در جهت حل و رفع مشکل مردم و بالاخص حادثه دیدگان سیل اخیر گام های اساسی برداشته و جامه عمل به قول های خود بپوشانند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 تير 1391
این هم روی هزاران مشکل دیگه تو این شهرستان.دلتون واقعا خوشه که بیان بهتون خسارت بدن؟
نا شناس 4 تير 1391
این مشکلو باید آقای معاون عمرانی که شده سرپرست شهرررررررررررررردددددددددددددددددااااااااااااااااااارررررررررررررررر حل کنه
که چه خیال خامی
برین تو لپ لپ پیداش کنین
نا شناس 4 تير 1391
اقايان شواري شهر بفكر مردم باشيد نه خودتون ...
نا شناس 4 تير 1391
چندين بار درخصوص رودخانه پشت چين دكا جنب مجتمع ساويز اطلاع دادند تاحداقل لاي روبي آن راانجام دهنر حال ازشوراي محترم شهر مي خواهيم تاخسارت زيادي به ساكنين منطقه وارد نشده اقدامي انجام دهند
نا شناس 4 تير 1391
مرکز شهر انتهای خیابان پیروزی هنوز خاکی مونده..... اینم از مرکز استان
نا شناس 4 تير 1391
مرکز شهر انتهای خیابان پیروزی هنوز خاکی مونده..... اینم از مرکز استان
نا شناس 5 تير 1391
بذارید شهردار را که انتخاب کردند حتما خسارت را میدن.باور نمیکنید؟
نا شناس 5 تير 1391
خسارت؟یعنی واقعا امید داریئ با این مسئولینی که ما داریم به شما خسارت هم بدهند؟مواظب باشین ازتون چیزی نگیرن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.